Jump to content

MrMrokusPL

TurniejMaker
  • Content count

    234
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

MrMrokusPL last won the day on November 25 2019

MrMrokusPL had the most liked content!

Community Reputation

10 Good

About MrMrokusPL

  • Rank
    Advanced Member

Dodatkowe Informacje

  • Ulubiony Pokemon
    Goodra

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. MrMrokusPL

    Turniej Gen 8 Ou Showdown

    https://challonge.com/pl/k7jjgib5 tabela turnieju
  2. MrMrokusPL

    Turniej Gen 8 Ou Showdown

    Osoby zapisane na turniej
  3. MrMrokusPL

    Turniej Gen 8 Ou Showdown

    Dragon1200 nick na sd remczakSPONSOR dc Drache#1192
  4. MrMrokusPL

    Turniej Gen 8 Ou Showdown

    Hej chciałbym was zaprosić na turniej Pokemon showdown w formacie gen 8 Ou Zasady Turnieju: Walczycie do 2 zwycięstw Mozecie zmieniać drużyne pomiedzy walkami Poza tym reszta zasad to te które macie normalnie na Ou gen 8 Jeśli macie jakieś pytania piszcie do mnie na Discord ImUnderTheWaterPleaseHelpMe#8335 Bądź Mrokus na serwerze. Nagrody Dla top 3 : Miejsce 1:Voucher na wybranego mega stone z sms shop + Voucher na zmiane wyglądu pokemona Miejsce 2:Szmaragdowa Moneta + Voucher na zmiane wyglądu pokemona Miejsce 3:2 Złote monety + Voucher na zmiane wyglądu pokemona (1 Miejsce może wybrać dowolną nagrode z podanych tutaj) ZAPISUJEMY SIE POD POSTEM WZÓR: Nick na serwerze Nick na discordzie (Jeśli nie masz dc napisz o tym) Nick na showdown Turniej Zacznie się gdy pod postem zapiszą się minium 24 osoby (Jeżeli będą problemy z ogarnięciem 24 osób na turniej możliwe że wystartuje on wcześniej) JEŻELI NIE MASZ DOSTĘPU DO FORUM Z POWODU X NAPISZ MI O TYM NA SERWERZE/DISCORDZIE. Po tym jak turniej wystartuje zrobię tabele którą udostępnie jeśli będziecie chcieli walczyć z przeciwnikiem napiszcie do mnie bym popilnował walki CZAS NA WALKI 7 DNI (JEŻELI 2 OSOBY BĘDĄ W TYM SAMYM CZASIE NA SERWIE ZACZYNAMY WALKE W CHWILI KIEDY 1 Z OSOB BEDZIE UCIEKAĆ OD WALKI = DQ) (Jeśli 2 osoby będą chętne walka może odbyć sie bez pilnowania mojego badz innej osoby z administracji ale po wygranej walce prosze o ss badz replay wygranej)
  5. MrMrokusPL

    Liderzy Sal - Podania

    wypisuje sie z rekru ice pozdro 600 dla dobrych ziomali z podwurka
  6. MrMrokusPL

    Skiny do pokemonów

    glalie regigigas B)
  7. MrMrokusPL

    Skiny do pokemonów

    Siemka chciałbym się was zapytać jakie skiny Hallowen do pokemonów chcielibyście ( chodzi o te których jeszcze nie ma ) skiny które są w grze możecie zobaczyć na muzem hallowen do którego prowadzi przycisk na spawnie. Pokemony które będą się tu powtarzać najczęściej dostaną swoją skórkę Przy okazji prosiłbym żeby każda osoba wypisała maks 3 pokemony
  8. MrMrokusPL

    Liderzy Sal - Podania

    Sala: Ice Nick na serwie: Mrokus Nick na SD: PapamGadjuMaujm Kary: duzo ale to przeszlosc SS teamu: pozniej
  9. MrMrokusPL

    The Walls

    Nazwa : NikaFox Pięknie Dziś Wyglądasz Gracze: -Mrokus -Tbone -rumel12
  10. MrMrokusPL

    The Walls

    Witam chciałbym zaprosić was na Event TheWalls Zasady: -Każda drużyna musi mieć 3 osoby -Każda drużyna musi mieć własną nazwe -Na evencie może być maks 8 drużyn -Zakaz sojuszy pomiędzy dużynami (fokusowanie sie na 1 itp) -Zakaz budowania baz w powietrzu -Zakaz pomagania sobie na pw Przykładowa rozpiska Nazwa : NikaFox Pięknie Dziś Wyglądasz ( NAZWA ZAJETA DLA MOJEJ DRUZYNY PROSZE WYMYŚLIĆ WŁASNĄ) Gracze: -Mrokus -Tbone -mcsmrud Nagrody : Dla top 1 30zł do SMS ship 250bz 3 x hit czy kit Za Branie udziału w evencie przewidywana jest nagroda dla każdego w wysokości 80 bz MIŁEJ ZABAWY Event odbędzie się 08.11.2020 (Niedziela) o godzinie 19
  11. MrMrokusPL

    BUILD BATTLE W PARACH

    Hej ja i mój dodatkowy chromosom pracujemy w duecie na tym konkursie a jescze travka pomoze tak wiec zapisz nasze trio albo odrazu daj glowna nagrode bo nie ma szans na porażke es
  12. MrMrokusPL

    Unban

    na nie bo wyzywasz travke kacpra matuszewskiego oraz worka pyruf a to moi dobrzy koledzy jebany toxic jak ty tak mozesz
  13. MrMrokusPL

    Liderzy Sal - Podania

    Team Steel
  14. MrMrokusPL

    Liderzy Sal - Podania

    Ide na Stell Nick:Mrokus Nick sd: Mrokus SS Teamu: dam pod koniec Kary: Mute / jakies tam bany itd ale jestem reformed bo nie mam od jakos miesica czy 2 kary
  15. MrMrokusPL

    Unban :F

    ub dragon
×