Jump to content

miczkoo

Members
  • Content count

    1157
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

miczkoo last won the day on August 7 2018

miczkoo had the most liked content!

Community Reputation

155 Excellent

7 Followers

About miczkoo

  • Rank
    Legenda
  • Birthday January 21

Dodatkowe Informacje

  • Ulubiony Pokemon
    miczkaa

Recent Profile Visitors

1839 profile views
  1. miczkoo

    Loteria - Dzień Dziecka -

    42
  2. miczkoo

    Pytania

    Skąd mam wiedzieć?
  3. miczkoo

    Rekrutacja - Podania

    Wygrałem z Sandarem 2:1 gg
  4. miczkoo

    Rekrutacja - Podania

    pytania zdałem i walkę wygrałem gg
  5. miczkoo

    Rekrutacja - Podania

    Gadanie Miczka o Miczku bo Miczkoo nie ma lepszej zabawy YeY: Witam jestem Em, kim ja jestem? Dobra, dobra znalazłem w papierach, że jestem Mleczko, Miczkoo* stfu na korektę. Ogólnie mam imię <jak każdy LoL> brzmi ono Mikołaj. Mój wiek to dwu cyfrowa liczba WoW. Grałem kiedyś na poke, gram na poke, będę (może) grać na poke. No i ten lubię Lol-a hehe. Pokemony są fajne szczególnie Elfin (bosh jaka ta żabka jest słodka. <3) *Yyy… centrala do Miczkaa zbaczasz deklu z tematu!!!* No racja będę dalej o sobie nawijać. Lubię sporty zimowe (ale zimy nie lubię, bo jest zimno.) Lubię jesień bo nie jest zimno i nie jest ciepło. Dzień szybko się kończy więc jest więcej czasu na oglądanie anime. ANIMU ANIMU IS MY LIFE. (KOE NO KATACHI LOFF) Dobra na mój temat to chyba tyle, a nie czekać. Nie wyłączać forum miczk jeszcze dalej pisze. Dlaczego BUGU BUGU BABY Kocham testować nowe Bugi oraz dostawać za nie karę, a tak naprawdę to. Pokemony Bug można zrobić pod wiele taktyk. Atak, obrona, boosty. Każdego pokemona moża zagrać pod wiele taktyk. Np. taka Yanmega. Ktoś zagra pod Sb, a ktoś pod hypnosisa. Łatwo można zdefiniować, że ta sala nie jest nudna. Zawsze się coś na niej dzieje. Mimo, że jedyną legendą jest genesect oraz Arceus-Bug. Są ciekawe pokemony, które po update zostały ulepszone przez Mega evo. Bardzo lubię atak Quiver Dance gdzie można się fajnie wyboostować i wszystko hitować. Co do tematu samego teamu, który jest bardzo ciężko stworzyć przez duży wybór grywalnych pokemonów. Sam mam problemy z tym i na pewno kilka razy wprowadzę zmiany. Miczkoo na lidera? Moczek zawsze może na lidera. Co nie? Ogólnie jak wam trzeba to podam parę powodów: - Jestem Moczkiem LOL - Byłem 3x liderem hehehe - Nie grałem 3 miesiące w poksy igzde - Grałem na starej edycji - Umiem pisać podania (są bezsensowne wiem to) - Mam pokemony BUG - Ludzie mnie nie lubią lub lubią jak kto woli igzde - Mogę pomóc jak będę chcieć - Zrobię walki jak będę chcieć lub będę musiał - Miałem Bana heheh - Bo chcę? Kary? Co to takiego? Co? Ja? Kary? Co to? Dobra żartuję, jeżeli ktoś czytał moje em poprzednie podania to chyba wszystko wie. Ale przypomnę tym, którzy chcą poznać moją wspaniałą historię to zapraszam. Dobrze to zacznijmy od najskromniejszych kar czyli mute. Miałem ich z +/- 5, LOF STEELIX LOF Dobra teraz lepsze nagrody czyli więzienia. 😧 Miałem ich +/- 15. xDDD O to szczegóły: - Zabawa z Amelią ❤️ - Zabawa z Wiką ❤️ - Zabawa z Monqą ❤️ - Bugu Bugu ❤️ - Wojny Magazynowe hehehe - Ufo nadlatuje! - Konie luff Dobra teraz czas na grubą rybę, czyli banixy: - HUJTER MÓJ PAN, POKE TO… ❤️ - Miczk lubi kopać hehee (mój mega smok bez typu smok) - WON MI Z SERWERA To na tyle w tym rozdziale zapraszam do następnego Zespół po co mi on… Wiadomo potrzeba troszkę pokemonów ale ja wolę co innego. 😮 Zamiast pokemonów preferuję zwierzęta. O to moja gospoda małych Miczkuf: -Takie czerwone coś Volcarona - zulf Crustle - YY ptak? Yanmega - zielony kot Scizor -Koteq w skorupie Shuckle - Biedronka ze skrzydłami Vivikot Yyyy Takie info sprzedam, iż od 1 maja do 5 maja mnie nie będzie na serwerze. 😆
  6. miczkoo

    Loteria Wielkanocna

    Skoro jest to Loteria Wielkanocna, a Wielkanoc jest 22 kwietnia to miczkoo wybiera numer 22
  7. miczkoo

    faworka i te sprawy

    #Gównoburza start Zróbcie gównoburze nie tylko "Dq H5", chcę mieć lekturę na noc ;C
  8. miczkoo

    Ban z powodem:zegnam

    Hah taką polityka serwer upadnie. Ktoś na ts serwera chce nas ddosowac? Nke banuj to nasz problem. Chcesz pomoc ignorancja. Nie spodoba sie ton twój adminowi? Nie lubi cię masz bana. Polityka na poziomie polecam.
  9. miczkoo

    The End.

    Dejnio masz przepis na tlen?
  10. miczkoo

    Niekończąca się historia

    osoby która nie potrafi usuwać rang xD...
  11. miczkoo

    Denek, magmen

    Denku nie znasz całej historii z ts. Wiem, że masz urazę do mnie za ryza ale to nie znaczy, ze jestem najgorszy. Pokemonka poprosiła mnie abym wbił na ts bo jest szczerba. Więc dałem mu bana, po czym Magmen wyslal mi linka na ts gdzie jest szczerba, pokemonka powiedziała by w to nje wchodzic i dac magmenowi bana. Dałem mu poczym przyznał mi sie zd chciał dac ddosy kayenowi tu ss rozmowy. (Zamazalem dane osobowe magmena) Wiec no.
  12. miczkoo

    teamspeak

    Magmen wysyales linki na inny ts, gdzie był szczerba. + Sam sie przyznales ze chciales dac ddody komuś z servera.
  13. miczkoo

    The End.

    Dawiduś lecz żadko sie buntowały :c
  14. miczkoo

    The End.

    Racja wagony forever <3
  15. miczkoo

    The End.

    No siemka to ja miczk, miczkoo były lider fairy, były lider ground. Na każdego przychodzi kiedyś ten czas gdy coś mu się znudzi lub nie widzi sensu w czymś, tak właśnie tak odchodzę z servera. Na początku może będę czasem wbijać lecz niedługo możecie mnie tu nie zobaczyć. Dlaczego odchodze? Gra mi się nudzi oraz niektóre osoby mnie już wkurzają. Kto to? Dlaczego? Dotrzyjcie sami. Osoby którym dziękuje za grę to: WikaPL wiem ze masz bana ale bez ciebie ta gra jest nudna. XTygrySicaX i _Ola_28 zbuntowane wagony, zabawa, pomoce, odpały za wszystko na starej edycji. Szeptozgon spoko ziomek jestes super. Nochale za gre pomoc. Pokemonka tobie najwięcej zawdzięczam. Zaufanie pomoc, że nadal mnie lubiłaś jak cie oszukałem (Przyps). I więcej. Zycz ten banix <3 Hamtar Amelia wiem ze nie gracie ale <3 Jest was więcej ale jestem na telefonie i nie mogę wymieniać długo. Papa <3
×